اتحادیه معماری، مرمت و شهرسازی ایران

حساب کاربری

انتخابات سومین مجمع اتحادیه معماری، مرمت شهرسازی ایران
انتخابات سومین مجمع اتحادیه معماری، مرمت شهرسازی ایران
اردیبهشت ۹, ۱۳۹۳
parallax background

سمینار گفتگویی پیرامون تجربه معماری با حضور شهاب میرزائیان و جمعی از اساتید و معماران با هدف گرامیداشت روز جهانی معماری و اختتامیه مسابقه نقد نویسی برگزار شد.


این سیمنار که با حضور شهاب میرزائیان و جمعی از اساتید و معماران برجسته کشور برگزار شد با هدف گرامیداشت روز جهانی معماری و اختتامیه مسابقه نقد نویسی اتحادیه معماری، مرمت و شهرسازی کشور برپا گردید. سمینار با میزبانی کانون معماران و شهرسازان و همکاری اتحادیه معماری، انجمن صنفی و سایر ارگان و نهاد های این حوزه و در شهر تبریز برگزار گردید.

شهاب میرزائیان که به عنوان سخنران در این رویداد حاضر داشت، متولد 1362  تهران، فارغ التحصیل معماری از دانشکده هنر ومعماری واحد تهران مرکزی و موسس و مدیرعامل مهندسان مشاور منظر . بوم . نقش است؛ وی در چندین مسابقه داخلی و بین المللی حائز رتبه شده است که از میان آنها می توان به برنده اول دوازدهمین دوره جایزه معمار 1391 ، تقدیر شده جایزه معمار 1393 ، برنده سوم جایزه معمار 1394، فینالیست جایزه معمار 1395، برنده اول مسابقه معماری داخلی ایران 1394، برنده دوم جایزه معماری داخلی ایران 1395، طرح تقدیر شده جایزه جهانی معماری cityscape 2011، و تقدیر شده در 3 دوره جایزه معمار خاورمیانه از سال 2013 تا 2015 در middle east architect awards  اشاره کرد.

در بخش دیگر این برنامه دکتر الهام بختیاری منش به عنوان دیگر سخنران مدعو در خصوص روند نقد معماری به گفتگو پرداخته و شرح و بررسی مسابقه نقد نویسی اتحادیه معماری را پیش بردند.

در ادامه سمینار گفتگوی پیرامون تجربه معماری، پنل اساتید و معماران برپا گردید که به مسائل مختلف معماری پرداخت شد.